Bedrijfsvoering

Bedrijfsvoering

Met dit bedrag betalen we het personeel van het klantcontactcentrum (KCC). Het gaat in totaal om 27 fte. Deze medewerkers verwerken alle telefoontjes, mailtjes, chats en berichten op sociale media die wij ontvangen. Daarnaast is er ook budget dat ingezet wordt op de piekmomenten. We huren dan extra personeel in.

Een ander deel van de kosten heeft betrekking op de uitvoering van kwaliteitsonderzoeken. De kwaliteitsonderzoeken geven inzicht in hoe de inwoner onze dienstverlening ervaart. Hierdoor kunnen wij onze dienstverlening aan de inwoner verbeteren.

bedragen x € 1 miljoen

lasten 2022

baten 2022

lasten 2023

baten 2023

lasten 2024

baten 2024

lasten 2025

baten 2025

personeel

1,8

1,8

1,8

1,8

inhuur

0,1

0,1

0,1

0,1

inkoop

0,2

0,2

0,2

0,2

totaal

2,0

0,0

2,0

0,0

2,0

0,0

2,0

0,0

Deze pagina is gebouwd op 06/28/2022 11:07:39 met de export van 06/27/2022 13:46:40