We maken personeelskosten. Ongeveer 18 fte werkt aan het beheren van ons vastgoed. Dit is met uitzondering van onze onderwijsgebouwen. Deze personeelskosten staan bij de activiteit apparaatskosten onderwijshuisvesting. Daarnaast geeft 2 fte advies over het totaal van ons vastgoed. Ook zet ongeveer 1 fte zich in voor het geven van juridisch advies over vastgoed. Alle gebouwen worden geregistreerd in het gebouwbeheersysteem Planon, hiervoor betalen we licentie- en advieskosten. Dit kopen we in. Daarnaast betalen we de kosten voor het inspecteren van vastgoed en het registreren, ontsluiten, analyseren en inzichtelijk maken van ruimtelijke en geografische gegevens. Ook worden er onderhoudskosten gemaakt in opdracht van externe partijen, dit moeten zij aan ons betalen. De overige ontvangsten zijn subsidie inkomsten voor investeringen in duurzaamheidsmaatregelen. |
---|
bedragen x € 1 miljoen | ||||||||
lasten 2022 | baten 2022 | lasten 2023 | baten 2023 | lasten 2024 | baten 2024 | lasten 2025 | baten 2025 | |
personeel | 1,7 | 1,7 | 1,7 | 1,7 | ||||
inhuur | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | ||||
beheer | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | ||||
inkoop | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | ||||
subsidieontvangst | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | ||||
overig | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | ||||
totaal | 2,8 | 0,3 | 2,8 | 0,3 | 2,8 | 0,3 | 2,8 | 0,3 |