Met dit geld betalen we het personeel dat zich bezig houdt met het beheer van de openbare ruimte (inclusief het maken van kaartmateriaal). Dit betekent het ontwikkelen van beleid, de stad dagelijks beheren en onderhouden plegen. De omvang van de stad en de complexiteit van de vraagstukken bepalen hoeveel medewerkers we nodig hebben. Er werkt 115 fte aan beheer en onderhoud. Hiervan houdt ongeveer 100 fte zich bezig met de uitvoering en ongeveer 13 fte met het schrijven van beleid. Ook werkt 2 fte aan het inmeten van alle objecten in de openbare ruimte. Het personeel dat zich bezig houdt met riolering en de grondexploitaties is geen onderdeel van deze activiteit. |
---|
bedragen x € 1 miljoen | ||||||||
lasten 2022 | baten 2022 | lasten 2023 | baten 2023 | lasten 2024 | baten 2024 | lasten 2025 | baten 2025 | |
personeel | 10,1 | 10,1 | 10,0 | 10,0 | ||||
inhuur | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||
beheer | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | ||||
inkoop | -0,5 | -0,5 | -0,5 | -0,5 | ||||
doorbelasting | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | ||||
afschrijving | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | ||||
totaal | 10,3 | 0,0 | 10,3 | 0,0 | 10,1 | 0,0 | 10,1 | 0,0 |